loading...
♥مــن و خودم دوتـــایی♥
elen بازدید : 68 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (5)

آرزوی من مــــاندن اوست امــــــــــــــــــــــــــــا....................

خـــدایا......

اگر آرزوی او رفـــــــتن من است................

آرزوی او را براورده کـــن،مـــن جز آرزوی او آرزویــــی ندارم.............

گریه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ♥♥M@jiD007♥♥ در تاریخ 1393/05/23 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

وبلاگت عالیه ابجی الناشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی دادا نظر لطفته....

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/05/19 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

سلووووووووم النا اجی خودم خوووفی؟اینقد غمگین نزار اجی شاد باش دنیادوروزه مث منشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سیلااااااام عجیجم،مغسی تو خوبی؟!
خوب میشیم ب کم کم هنو اولشه اجی جونم......

این نظر توسط با نمک در تاریخ 1393/05/19 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

سلام
بانمک باز شد بدون نیاز به فیلتر شکن وارد شوید
پاسخ : سلام چشم مزاحم میشم....خخخخ

این نظر توسط shamim در تاریخ 1393/05/19 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

النا خاک عالم بر سرم
تو هم عاشق شدی؟شکلک
ای ناقلا حالا طرف کی هست؟؟شکلک
پاسخ : خدا نکنه....هه عاشقی از من گذشته.....شما راحت باش گلم..

این نظر توسط آقای مهندس در تاریخ 1393/05/19 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

خب ماشالله بروز رسانیش که خوبه ینی من خودم ک اول وبلاگ زدم همیشه اولش خوب پیش رفتم ولی بعدش دیگه دل و حوصله نداشتم خدا کنه واسه تو همیشه باشه
موفق باشی
پاسخ : اوووم مرسی از نظرت و ممنون ک اومدی....
موفق باشی همیشه...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد... به وب من خوشومدین... نظر یادتون نره....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ در چه سطحی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
    تنهایی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 9,749
  • بازدید کلی : 47,282
  • آه ای خدا...
    آه ای خدا.... دیگه خسته شدم از زندگیِِِ پر از دغدغه....