loading...
♥مــن و خودم دوتـــایی♥
elen بازدید : 76 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (4)

من از تو هیـــچ نمیـــخواهم...

فقط به کـــسی که دوستــش داری بگو:حلالــــــــــم کند که هنوز شب ها با یـــاد تو میخوابم....

شـب بـــخیر♥♥

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارتان در تاریخ 1393/06/21 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی خوشی؟؟؟؟
من اصلا خوب نیستم میدونی چرا؟؟؟چون توکنارم نیستی...
بیا....
بیاکه درغم عشقت مشوشم بی تو....
پاسخ : سلام مرسی گلم تو چطوری؟؟؟؟؟ الهـــــــــی من فدات شم نفسی...
بیا...
بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تــــــو...شکلک

این نظر توسط haniyeh در تاریخ 1393/06/21 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

به سلامتی اون سرباز عاشق که تو پادگان از شدت دلتنگی شامشو نخورد بی خبر از اینکه عشقش تو رستوران با یکی دیگه داره شام میخوره…
پاسخ : به سلامتیش...

این نظر توسط محكوم به تنهايي وشكست در تاریخ 1393/06/20 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

ســـر ســـری رد شـــو و زنـدگـــی کـــن ، دقــــت ….. “د ق ت ” مــی دهـد ، از مـــا گــفـتـن بود…………!!!!!!!!

این نظر توسط ملودی در تاریخ 1393/06/20 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

سلام النا ملنا جووووووووووووون
وبت عالیه اجی جونم،ایشالا موفق باشی!!!!!
شکلکشکلک@};شکلک
پاسخ : سلام ملودی جوون....مرسی گلم...همچنین..شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد... به وب من خوشومدین... نظر یادتون نره....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ در چه سطحی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
    تنهایی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 10,151
  • بازدید کلی : 47,684
  • آه ای خدا...
    آه ای خدا.... دیگه خسته شدم از زندگیِِِ پر از دغدغه....